Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih katere potekajo v podjetju Bralko d.o.o.

Novice

SUPER NOVICA ZA LJUBITELJE KAVE IN TISTE, KI ŽELIJO SHUJŠATI!
Ponedeljek, 13. februar 2017

SUPER NOVICA ZA LJUBITELJE KAVE IN TISTE, KI ŽELIJO SHUJŠATI!

Ste že slišali za enostaven nasvet, ki daje energijo in pospeši hujšanje?  V kavo dodajte tole sestavino in metabolizem bo skočil v višjo prestav...

Več

MAGIČNI TRIO KI TOPI MAŠČOBE!
Torek, 31. januar 2017

MAGIČNI TRIO KI TOPI MAŠČOBE!

MAGIČEN NAPITEK V BOJU PROTI ODVEČNIM KILOGRAMOM!  Kombinacija PETERŠILJA, VODE in LIMONE povzroči izgubo kilogramov, čiščenje telesa, posp...

Več

NAGRADNA IGRA - izberi izdelek BREZPLAČNO
Petek, 09. december 2016

NAGRADNA IGRA - izberi izdelek BREZPLAČNO

Pravila in pogoji nagradne igre  » IZBERI IZDELEK BREZPLAČNO« . Bralko d.o.o. (v nadaljevanju: organizator), Šmartno ob Paki 134, 3327 Šma...

Več

Če boste imeli to rastlino v hiši, nikoli več ne boste gostili PAJKOV, MUŠIC IN OSTALIH INSEKTOV!
Petek, 10. junij 2016

Če boste imeli to rastlino v hiši, nikoli več ne boste gostili PAJKOV, MUŠIC IN OSTALIH INSEKTOV!

Prav nihče nerad na stenah ali v kotih svojega doma, vidi pajkovo mrežo in ostale obiskovalce … Kolikokrat ste si že rekli, bolj kot čistim več ...

Več

Kje nas najdete

Bralko d.o.o.
Šmartno ob Paki 134
3327 Šmartno ob Paki
T: 03/891-55-60
M: 041/680-451
W: www.bralko.si
W: tjasa.bralcom@siol.net

Reklamacija

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z odgovorno osebo za pošiljke (tel. 03 891 55 60), ki bo na vaš naslov poslala kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.  Paket se reklamira na najbližji njihovi enoti v enakem stanju, kot je bilo prejeto (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pomembno! 

 

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo morate priložiti kopijo računa in garancijski list.

Naslov za vračilo blaga je Bralko d.o.o. , Šmartno ob Paki 134, 3327 Šmartno ob Paki. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

 


Novo v trgovini

Masažni počivalnik Yago - sejemski eksponat (rabljen)

Dizajnerski masažni počivalnik v goreče rdeči barvi lahko v udobju vašega doma poskrbi za užitek, počitek in dovrši dizajnerski slog prostora kot je d...

Spletna cena: 350,00 €

Masažni stol Senator - sejemski eksponat (RABLJEN)

Masažni stol SENATOR velja med masažnimi stoli  za  preprostejšega, vendar  daje zelo kvalitetno masažo. Vgrajeno ima  učinkovito tehniko gnetenja,  t...

Spletna cena: 200,00 €

MASAŽNI STOL Kennedy - sejemski eksponat (RABLJEN)


VRHUNSKI MASAŽNI STOL KENNEDY
Masažni stol Kennedy povezuje tradicionalno umetnost masaže izkušenih maserjev in moderno tehnologijo. Gre za vis...

Spletna cena: 600,00 €

Izdelki v akciji

Robotski sesalnik Galaxy Suzuka Aqua

Galaxy Suzuka Aqua - Pred sabo sesa, za sabo mokro briše!NOVOST  ► Vodni rezervoar - Snemljivi vodni rezervoar, preko treh kapalnih točk enakomerno ...

Popust: -0,00%
Spletna cena: 420,00 €

VITALNEK masažni pas za vrat in ramena

VITALNEK - Masažni pas za vrat in ramena!  Poskrbi za lajšanje bolečin vratu in ramen, ki so posledica prisilne drže. Prijetna  toplota in masažne ...

Popust: -20,10%
Spletna cena: 159,00 €

Masažni stol A-70

8 pred - nastavljenih masaž, zagotavlja vsakemu posamezniku, da najde nekaj zase. Razvijalci tega masažnega stola so poskrbeli:·        za tiste, ki...

Popust: -0,00%
Spletna cena: 3.900,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica